Leírás
Leírás
Az mtb-től az amatőr országúti kerékpárosokig minden igényt kielégítő nyeregek választéka, a profi kerékpárosoktól inspirálódva. Az anyagaink rugalmassági és rugalmassági jellemzőinek ritka minősége teszi ezeket a nyergeket ideális eszközzé mindazok számára, akik kivételes teljesítményt igényelnek a kényelem megalkuvása nélkül.
- Súly: 270g
- Borító: Duro-Tek
- Méretek: 255mm x 148mm
- Ülőoszlopok: Mangáncső 7mm
- Cél: országúti, mtb
Technológiák:
- DUAL PADDING
Dupla párnázás változó sűrűséggel a kényelmes ülésért még hosszabb távokon is. - DURO-TEK
Nagyon tartós és kopásálló bevonat. - MANGANESE CSŐ 7mm
Mangánacélból készült, 7 mm átmérőjű nyeregcső. - SZUPERÁRAMLÁSI CSATORNA
Az új SuperFlow technológia (speciálisan megnövelt anatómiai kivágás) lehetővé teszi, hogy a különböző méretű emberek mindig megtalálják az ideális és rendkívül kényelmes pozíciót a nyeregben való pihenéshez. Ezenkívül az új Superflow drasztikusan csökkenti a hosszan tartó medencei nyomás okozta fizikai korlátozásokat, amelyek sok kerékpárost érintenek, különösen a hosszú távú kerékpározás során.
Mi az ID Match?
A Selle Italia informatikai szakemberei által erre a célra írt speciális számítógépes program lehetővé teszi, hogy a megfelelő nyeregmodellt a lovas egyéni igényeihez igazítsák. Az olaszok elképzelése az úgynevezett többfázisú mérés alkalmazása, amelyhez a fent említett számítógépes programba be kell írni a vonatkozó adatokat, mint például: életkor, nem, testsúly, magasság, a szezonban megtett távolság, a gerinc szöge (kerékpáros testhelyzet), medencecsont-tartomány, combkörfogat stb. Az idMatch alkalmazására tekintettel fejlesztették ki az új Flite modellt, amelyet a rendszerrel együtt a legjobb olasz és svájci üzletekben, valamint a világ vezető kerékpárosai teszteltek.
Részletek: Mindannyian tudjuk, milyen nehéz a megfelelő nyereg felszerelése. És nem csak a nyereg puhasága a legfontosabb kényelmi szempont, hanem a nyereg szélessége is. Keskeny vagy széles? A kérdés fontos, a túl keskeny nyereg miatt úgy érzi, hogy a teste úgynevezett "puha" részein ül. A túl széles a "kanapén" ülés érzetét kelti, és nagy a valószínűsége annak, hogy a combjait a szélekhez dörzsöli.
A nyereggyártók úgy jöttek elénk, hogy gélpárnákat adnak, amelyek állítólag bemérik az ülőcsontok helyét, vagy úgy, hogy az ülőcsontok helyzetét az ugrálásunkkal próbálják meghatározni. Ezek a módszerek mind ésszerűen hatékonyak, de egyetlen paraméteren alapulnak, nem teljesen pontosak. A Selle Italia az IDMatch rendszerrel úgy döntött, hogy átfogóbban közelíti meg a témát, és a mérési rendszert nem csak egy, hanem három paraméterre alapozza, ami pontosabb eredményeket ad. Három mérés és a honlapon található IDMatch rendszer eredményein alapul.
A mérések a következők: a csigolyák közötti szélesség (ez a combcsontok külső oldalán mért távolság), a comb kerülete és a medence pozíciója. A csigolyák közötti szélesség mérése alapján, amelyet egy speciális mérőeszközzel kapunk, megkapjuk az ülőcsontok közötti szélességet, amely a nyereg szélességét meghatározó paraméter. A második paraméter, amelyet mérnek, a comb kerülete; ez különösen fontos azok számára, akik lovaglás közben beszűkítik a térdüket, és a combjukat a nyereghez dörzsölik. A harmadik és egyben utolsó paraméter a medence helyzetének mérése előre dőléskor, ez lehetővé teszi annak meghatározását, hogy lyukas vagy lyuk nélküli nyeregre van-e szüksége. A fenti mérések eredményeit az IDMatch weboldalára kell beírni, ahol a rendszer újraszámítás után javaslatot tesz az Ön számára megfelelő nyeregre. A nyergeket S1, S2, S3 és L1, L2, L3 kategóriákra osztják. Az S kategóriájú nyergek keskeny nyergek, az L kategóriájúak széles nyergek, a betű utáni szám azt jelenti, hogy a nyeregben kell-e lennie lyuknak, és mekkora legyen.
2013-tól kezdve minden Selle Italia nyereg olyan címkével kerül forgalomba, amely jelzi, hogy melyik kategóriába tartozik. A végeredmény megadásakor a rendszer ugyanabból a kategóriából, de különböző árkategóriájú nyergeket kínál, azaz minden pénztárcának megfelelőt. A teljes mérés körülbelül 1 percet vesz igénybe, és könnyen elvégezhető üzemi körülmények között is.