Leírás
Leírás
Az mtb-től az amatőr országúti kerékpárosokig minden igényt kielégítő nyeregek választéka, a profi kerékpárosoktól inspirálódva. Az anyagaink rugalmasságának és rugalmasságának ritka minősége teszi ezeket a nyergeket ideális eszközzé mindazok számára, akik kivételes teljesítményt igényelnek a kényelem megalkuvása nélkül.
Kifejezetten a legkeményebb ösvényeken való kemény lovagláshoz tervezett nyereg, ahol a legjobb szövetségesed biztosítja számodra az irányítást és a stabilitást, ami a lovaglásban mindent megváltoztat.
Műszaki jellemzők:
- XC (Trail, Enduro, All Mountain) kerékpárokhoz tervezve
- A lekerekített hátsó rész megkönnyíti a nyeregbe és a nyeregből való fel- és leszállást.
- A sűrűbb, puhább párnázás növeli a kényelmet, míg az enyhén szögletes hátsó rész csökkenti a hátracsúszás esélyét emelkedőkön.
Rövid, jól párnázott nyereg orr - Megerősített oldalak, hogy ellenálljon a többszörös kopásoknak és ütéseknek
- Rendkívül tartós Fibra-Tek borítás
- idmatch: S1
- Súly: 260g
- Borító: Fibra-Tek
- Méretek: 268mm x 138mm
- Ülőoszlopok: Ti 316 cső 7mm
- Rendeltetés: mtb, Trail, Enduro, All Mountain
Technológia:
- FIBRA-TEK
Tartós és légáteresztő műbőr borítás. - MEGERŐSÍTETT ÉLEK
A megerősített élek a nyereg oldalainak ütés elleni védelmét szolgálják. - TI 316 cső 7mm
A TI 316 titánium nyeregtámaszok 25%-kal nagyobb ellenállóképességet és tartósságot biztosítanak, és 15%-kal csökkentették a súlyt a hagyományos támaszokhoz képest. 7 mm átmérőjű.
Mi az ID Match?
A Selle Italia informatikai szakemberei által erre a célra írt speciális számítógépes program, amely lehetővé teszi a megfelelő nyeregmodell hozzáigazítását a lovas egyéni igényeihez. Az olaszok elképzelése az úgynevezett többfázisú mérés alkalmazása, amelyhez a fent említett számítógépes programba be kell írni a vonatkozó adatokat, mint például: életkor, nem, testsúly, magasság, a szezonban megtett távolság, gerincszög (kerékpáros testhelyzet), medencecsont-tartomány, combkörfogat stb. Az idMatch alkalmazására tekintettel fejlesztették ki az új Flite modellt, amelyet a rendszerrel együtt a legjobb olasz és svájci üzletekben, valamint a világ vezető kerékpárosai teszteltek.
Részletek: Mindannyian tudjuk, milyen nehéz a megfelelő nyereg felszerelése. És nem csak a nyereg puhasága a legfontosabb kényelmi szempont, hanem a nyereg szélessége is. Keskeny vagy széles? A kérdés fontos, a túl keskeny nyereg miatt úgy érzi, hogy a teste úgynevezett "puha" részein ül. A túl széles a "kanapén" ülés érzetét kelti, és nagy a valószínűsége annak, hogy a combjait a szélekhez dörzsöli.
A nyereggyártók úgy jöttek elénk, hogy gélpárnákat adnak, amelyek állítólag bemérik az ülőcsontok helyét, vagy úgy, hogy az ülőcsontok helyzetét az ugrálásunkkal próbálják meghatározni. Ezek a módszerek mind ésszerűen hatékonyak, de egyetlen paraméteren alapulnak, nem teljesen pontosak. A Selle Italia az IDMatch rendszerrel úgy döntött, hogy átfogóbban közelíti meg a témát, és a mérési rendszert nem csak egy, hanem három paraméterre alapozza, ami pontosabb eredményeket ad. Három mérés és a honlapon található IDMatch rendszer eredményein alapul.
A mérések a következők: a csigolyák közötti szélesség (ez a combcsontok külső oldalán mért távolság), a comb kerülete és a medence pozíciója. A csigolyák közötti szélesség mérése alapján, amelyet egy speciális mérőeszközzel kapunk, megkapjuk az ülőcsontok közötti szélességet, amely a nyereg szélességét meghatározó paraméter. A második paraméter, amelyet mérnek, a comb kerülete; ez különösen fontos azok számára, akik lovaglás közben beszűkítik a térdüket, és a combjukat a nyereghez dörzsölik. A harmadik és egyben utolsó paraméter a medence helyzetének mérése előre dőléskor, ez lehetővé teszi annak meghatározását, hogy lyukas vagy lyuk nélküli nyeregre van-e szüksége. A fenti mérések eredményeit az IDMatch weboldalára kell beírni, ahol a rendszer újraszámítás után javaslatot tesz az Ön számára megfelelő nyeregre. A nyergeket S1, S2, S3 és L1, L2, L3 kategóriákra osztják. Az S kategóriájú nyergek keskeny nyergek, az L kategóriájúak széles nyergek, a betű utáni szám azt jelenti, hogy a nyeregnek kell-e lyuknak lennie, és mekkora legyen.