Leírás
Leírás
GIRO CINDER MIPS kerékpáros sisak. A 26 szélcsatornás szellőzőnyílással ellátott sisak vékony kialakítása kiváló szellőzést és az állítható Roc Loc 5 rögzítő- és stabilizáló rendszer kényelmét ötvözi.
DEDIKÁLVA:
- Út
- Triatlon
- Városi
- Kerékpáros túrázás
JELLEMZŐK:
- Roc Loc 5
- MIPS rendszer, amely csökkenti a motoros agyára ható erőket esés közben.
- Polikarbonát héj, In-mold technológia EPS párnázással
- 26 szellőzőnyílás Wind Tunnel technológiával, a legjobb légáramlás érdekében elhelyezve.
- AIR-FX X-STATIC kényelmes párnázás
- S (51-55 cm), M (55-59 cm) méretben kapható.
- súly 295 g
Roc Loc® 5 - Ez az innovatív rögzítési rendszer teljesen egyedülálló élményt nyújt, köszönhetően a páratlan kényelemnek, stabilitásnak, állíthatóságnak és könnyű súlynak. A Roc Loc 5 rögzítővel könnyedén beállíthatja a feszességet és a függőleges pozíciót egy kézzel. Egyszerűen forgassa el a gombot a sisak szorosabb illeszkedéséhez durva terepen, majd csavarja ki és lazítsa meg a sík szakaszokon.
AIR-FX X-STATIC - antimikrobiális rendszer, amelyben a béléseket gyártják. Aktív ezüstionokat tartalmaz, amelyek megszüntetik a szagokat és hőmérséklet-szabályozást biztosítanak.
Wind Tunnel TM szellőzőrendszer, amely az aktív szellőzőnyílásokat belső elszívócsatornákkal kombinálja, lehetővé téve a friss, hűvös levegő áramlását a kerékpáros feje körül, miközben a forró és áporodott levegőt kiszorítja. Ez a mérhető hűtésjavulás a Giro bukósisakok által a kerékpárosok számára nyújtott legfontosabb előny.
MIPS - Multi-Directional Impact Protection System- Ez egy olyan rendszer, amely a sisakot a belső béléstől egy speciális extra réteggel választja el, amelyet rugalmas rögzítéseken helyeznek el. Röviden, úgy néz ki, mint egy további vékony és meglehetősen puha műanyagréteg a sisak belsejében, amely kissé "csúszik". Ehhez kapcsolódnak a belső szivacsok.
Ez a rendszer biztosítja, hogy a kerékpáros agyára esés közben ható erők csökkenjenek. A MIPS elvileg nem csak a függőleges, hanem a ferde ütközések ellen is véd, pedig állítólag ezek a legveszélyesebbek a fejre, még sisakban is. Az ütközéstől számított néhány milliszekundumon belül a MIPS héj néhány millimétert mozog.
A rendszer elég feltűnésmentesnek tűnik, de ez az oka annak, hogy esés közben a sisak minimálisan elmozdul a fejre, és a teljes ütést elviszi.
A MIPS-RŐL: