EXTRAWHEEL poggyász pótkocsi brave kerék + táska nélkül drifter 100L polyester E0084

Az elem nem érhető el

Ha értesítést rank and file, amicor with elem elérhető, írja be e-mail címét.

Visszatérési idő: 14 nap >
Legutóbb elérhető: 08.03.2020

Leírás

Leírás

Az Extrawheel pótkocsi új megtestesülése a Brave modell formájában, egyedi jellemzőivel biztosan sok pozitív érzelem forrása lesz a járókelők és a sofőrök számára, akik mellett büszke kerékpáros halad el. Az Extrawheel Brave használatával a Föld legnehezebb zugaiba egynél több expedíció után át kell jutnia egy globetroternek. A pótkocsi új, egyedi képe még több lehetőséget kínáló technológiai változások eredménye.

A tervezők fő gondolatának módosítása, miszerint a pótkocsi egy kiegészítő (extra) pótkerék is egy motoros számára, a Brave rendkívül fontos és egyedülálló tulajdonságát eredményezte. Eddig a világon egyetlen pótkocsi sem volt felszerelhető mind első kerékkel, mind egy teljes méretű hátsó kerékkel. Bátor megvan, és a semmi közepén bekövetkező súlyos kudarc esetén megoldást ad az út folytatására a pusztában.
Az Extrawheel Brave alapfelszereltségként jó minőségű első kerékkel van felszerelve. A gyártó találkozik az ügyféllel, és lehetővé teszi kerék nélküli pótkocsi megvásárlását kerék nélkül. Az ügyfélnek a kereket saját kívánságai és igényei szerint kell felszerelnie - elöl vagy hátul.

A szett rozsdamentes acél gyorskioldót tartalmaz, helyette ugyanabból a tartós anyagból készült anyák is rendelhetők. Alapkivitelben a pótkocsi 135 mm-es agyú hátsó kerékkel van felszerelve. Az első kerék felszereléséhez szükséges távtartókat is tartalmazza.

A vékony falú, tömör vázszerkezetbe hajtott acélcsövek magas merevséget biztosítanak. Ennek köszönhetően a pótkocsi nagy méretű és jelentős súlyú rakományokat képes szállítani, ezáltal mindenhol biztonságérzetet nyújt Önnek. Hiszen az acél - meghibásodás esetén - még egy saját termelésű barkács rajongó is a világ végén!

A pótkocsival kapcsolatos tervmódosítások megnövelt merevséget, jobb egyensúlyt és ezáltal a vezetési tulajdonságok: a tapadás és a tapadás jelentős javulását eredményezték.
"Bárhova lép be egy kerékpár, az Extrawheelnek is be kell lépnie!" - ez a Bátor alkotóinak egyik feltételezése. Annak érdekében, hogy ezeket megvalósítsák, és hogy az utánfutó tökéletesen kövesse a kerékpár hátsó kerekét, az Extrawheelt és a kerékpár hátsó kerekének tengelyét összekötő villát jelentősen megváltoztatták - masszívabbá, merevebbé és megszünteti a rezgéseket, növelve a lovaglás örömét. Ez még nem a vége - az utánfutót a kerékpárhoz összekötő villa rögzítésére használt vonórúd súrlódó elemei felcserélhetővé váltak. Ennek eredményeként megkaptuk a lehetőséget arra, hogy mechanikus sérülés esetén akár bármilyen műhelytől távol is kicseréljék a felhasználó.

A poggyász hatékony védelmét a homok, iszap és egyéb szennyeződések ellen az úttesten egy újonnan kialakított sárvédő biztosítja. Vonzóbbá teszi a pótkocsit, és harmonizál az új figyelmeztető színű zászlóval és az Extrawheel logóval.

Csak a Brave modell foglalkozik 60–100 liter űrtartalmú szállítózsákok modelljeivel. A táskák nagy kapacitása megköveteli a pótkocsihoz való rögzítés nagy stabilitását, amelyet akár 3 KlickFix kampó biztosít a megerősített hátsó falon, ezek tökéletesen illeszkednek a keretben lévő műszaki fogantyúkhoz. A tartós Cordura és a ragasztott varratok kiváló tartósságot és megbízható vízállóságot biztosítanak a táskáknak. Az elérhető változatok közül az első a klasszikus hengerelt Nomad és a Drifter, a második - a Drifter Zipp - teljesen vízálló és porálló Tizip cipzárral záródik - ismert a búvárruhák hatékonyságáról. A pótkocsi műszaki fogantyúi nagyon hasznosnak bizonyulnak különféle rakományok szállítása során is, amelyeket szabályos hevederekkel lehet rögzíteni.
A gyártási folyamat automatizálása digitális eszközök feldolgozásával garantálja az egyes gyártott elemek paramétereinek teljes megismételhetőségét és a legmagasabb minőségi előírások betartását. A termelés helye Lengyelország.

Összegzés:

  • Design atrăgător

  • Un cadru foarte rigid îmbunătățește tracțiunea și permite transportul a până la 100 de litri de bagaje

  • Funcția roții de rezervă pentru o bicicletă - puteți monta roata din față sau din spate

  • În mod standard, remorca este pregătită pentru o roată din spate cu butuc de 135 mm.

  • Setul include manșoane distanțier pentru montarea roții din față

  • Aripă de designer

  • Un steag într-o culoare de avertizare cu sigla Extrawheel

  • Îmbinări interschimbabile pe bara de tractare

  • Setul include două pungi impermeabile din poliester 2 × 50 litri

  • Furcă nouă, mai rigidă

  • Eliberare rapidă standard inclusă

  • Piulițele cu ax complet sau axele rigide Thru Axle sunt disponibile separat

  • Este singura remorcă pentru biciclete de pe piață, adaptată pentru călărie off-road

  • Dimensiunile reduse facilitează transportul (în special pe calea aerului)

  • Poate transporta până la 35 kg de marfă

  • Se potrivește aproape tuturor bicicletelor (culcat, rutier, MTB, tandem și suspensie completă)

  • Bicicleta încărcată cu covoare tradiționale este mai puțin folosită

  • Crește siguranța atrăgând atenția șoferilor

  • Crește stabilitatea prin coborârea centrului de greutate

  • La urcări abrupte, menține roata din față a bicicletei mai bine la sol

  • Mărește durata de viață a roții din spate a bicicletei (sarcină mai mică decât o bicicletă cu genti)

  • Reduce rezistența la deplasare în nisip decât o bicicletă cu panouri (a treia roată)

  • Facilitează urcarea și coborârea bicicletei; tocurile nu se prind de covoare în timpul conducerii

  • Asamblare rapidă - se fixează la bicicletă în cel mai scurt timp

  • Manevrabilitate - lungimea scurtă facilitează manevrarea și virajele

Parametri:

  • Remorcă fără roată echipată cu aripă compatibilă cu roți de la 26 "la 29"
  • Remorca este disponibilă și cu roți de 26 ", 28" sau 29 "
  • Cadrul Brave poate găzdui roți de până la 29 × 2,6 ″
  • Material remorcă: oțel cu pereți subțiri, oțel inoxidabil, plastic
  • Material sac: poliester Fabricat în Germania - rezistență ridicată. Peretele din spate al covoarelor este fabricat din material rezistent la prelată 680g / m
  • pentru o curățare și o rezistență mai bună la condiții. Ambele țesături sunt produse în Germania
  • Setul include manșoane de distanțare pentru roata din față
  • Lungime remorcă: 85cm
  • Lungimea remorcii cu furcă: 128 cm
  • Greutatea cadrului cu aripă: 2,5 kg
  • Greutatea furcii: 1,2 kg
  • Greutate cu eliberare rapidă: 120g
  • Greutatea sacilor Drifter 100L: 3,6 kg
  • Lungimea steagului extra-roată: 70 cm
  • Fiabilitate - 5 ani garanție!

Műszaki adatok:

Választék: Pótkocsik táskákhoz
Szín: Fekete
Súly: 7420 g
Termék-garancia 5 év

Értékelések

Értékelések

Csak azok adhatnak véleményt, akik egy adott terméket vásároltak.