Leírás
Leírás
SYNTHE MIPS
A Synthe MIPS egy tipikus példája az országúti sisak kialakításának, amely az aerodinamikai profilból származó teljesítményt kiváló hűtési teljesítményével kombinálja, amely növeli a versenyző kényelmét és teljesítményét az úton és a versenyzésben. Ez a sisak a karcsú kialakításának köszönhetően jól néz ki, miközben a sisak hátsó részén nagyobb fedési területet kínál a nagyobb biztonság érdekében. A kompakt forma könnyedén siklik a levegőben többféle dőlés- és fejszögben, és lenyűgöző hűtési teljesítményt nyújt.
A sisak kiemelkedő elemei közé tartozik a Roc Loc® Air illeszkedési rendszer kétirányú beállítással és az Aero Mesh panelek egy külön nyílással a napszemüvegek ültetéséhez lovaglás közben. A Synthe MIPS többirányú ütközésvédelemmel is rendelkezik, amely véleményünk szerint átirányíthatja az energiát és jobb védelmet nyújt bizonyos ütközéseknél.
SZELLŐZTETÉS:
- 26 szellőzőnyílás belső csatornázással
TANÚSÍTVÁNYOK:
- CPSC
ÉPÍTÉS:
- A penészgyártásban
- Megerősítés hőformázott SL Roll Cage™ segítségével
ILLESZKEDÉSI/BEÁLLÍTÁSI RENDSZER:
- Roc Loc 5 Air
MÉRET MÉRET:
- S: 51 - 55cm
- M: 55 - 59cm
- L: 59 - 63cm
TECHNOLÓGIÁK:
- Roc Loc 5 Air Fit System - Ez a forradalmi állítási rendszer új dimenziót ad a sisak teljesítményéhez a hűtés fokozásával, valamint az állítás kényelmével és stabilitásával. A Roc Loc 5 Air szabadalmaztatott kialakításával, amely a sisakot egy kicsit távolabb tartja a koponya tetejétől, a hideg levegő közvetlenül a fejed fölött áramlik, fokozva a szellőzőnyílások és a belső csatornák hatását, amelyek a hőt engedik ki a sisakból. Az illeszkedés beállítása a Roc Loc 5-öt utánozza, így a sisak feszességét és előre dőlését pillanatok alatt, egy kézzel, könnyedén beállíthatod.
- MIPS - Minden Giro sisakot úgy terveztek, hogy a lehető legtöbb energiát csökkentse, miközben megfelel a szigorú biztonsági előírásoknak, illetve túlteljesíti azokat. A MIPS-szel felszerelt Giro sisakok célja a forgási erők csökkentése. A Giro úgy véli, hogy az ezzel a technológiával felszerelt sisakok csökkenthetik azt a forgási erőt, amely bizonyos ütközéseknél a versenyző agyára átterjedhet.
- In-Mold konstrukció - Ez a kialakítás egy strapabíró polikarbonát külső héjat kombinál egy ütéselnyelő habszivacs sisakbéléssel. A ragasztási folyamat jobb szellőzési rendszereket tesz lehetővé, így a "in-mold" sisakok könnyebbek és hűvösebbek, mint a hagyományos sisakok.
- Thermoformázott SL Roll Cage - egy szuper könnyű polikarbonát keret, amely a sisak ütéselnyelő hab béléséhez van ragasztva. A szellőzőnyílások közötti bordákon látható ez a páncélréteg egy második héjként működik, növelve a szerkezeti tartást, az ütésszórást és a behatolással szembeni ellenállást, miközben lehetővé teszi számunkra a lehető legnagyobb szellőzőnyílások kialakítását anélkül, hogy a sisak szilárdságát és integritását veszélyeztetnénk.
- Szélcsatorna-szellőzés - A Giro sisakok a saját fejlesztésű Wind Tunnel szellőzőrendszerünkkel készülnek. Ez a mérnöki tervezés a sisak héjában lévő aktív szellőzőnyílásokat a sisak belsejében lévő kipufogócsatornákkal kombinálja, amelyek friss, hűvös levegőt nyomnak a motoros feje fölé és köré, miközben a forró és pangó levegőt kiszorítják. Ez az elérhető leghatékonyabb hűtőrendszer, és a különbséget minden egyes alkalommal érezheti, amikor motorozik.