Leírás
Leírás
GIRO SAVANT MIPS kerékpáros sisak, tökéletes a nagy sebességet kedvelő kerékpárosok számára. A szélcsatornából származó 25 szellőzőnyílással ellátott sisak vékony kialakítása a kiváló szellőzést az állítható Roc Loc 5 rögzítési és stabilizáló rendszer kényelmével ötvözi.
KIADVA:
- Útnak span>
- Triathlon
- Városi < li>Kerékpáros turizmus
JELLEMZŐK:
- Roc Loc 5
- < span style="color: #333333;">MIPSrendszer, amely csökkenti a kerékpáros agyára ható erőket esés közben span>
- Polikarbonát héj, formába épített technológia EPS töltettel li>
- < span style="color: #333333;">25 szellőzőnyílás Wind Tunnel technológiával, amelyek a legjobb légáramlást biztosítják.
- S (51-55 cm), M (55-59 cm) méretben kapható
- < span style=" color: #333333;">súly 262 g
Roc Loc< /strong>® 5 - A modern rögzítőrendszer teljesen egyedi érzést nyújt a páratlan szintű kényelem, stabilitás, állítható és alacsony súly. A Roc Loc 5 tartónak köszönhetően egy kézzel könnyedén beállíthatja a feszességet és beállíthatja a függőleges helyzetet. Egyszerűen forgassa el a gombot a szorosabb illeszkedés érdekében. sisakot nehéz terepen, majd lapos részeken csavarja ki és lazítsa meg.
Szélcsatorna szellőztetés strong> TM Szellőztető rendszer, amely az aktív szellőzőnyílásokat belső elszívó csatornákkal kombinálja, friss, hűvös levegőt áramoltatva a versenyző feje körül, miközben kényszeríti a forró és az elavult levegő eltávolítását. A hűtés ezen mérhető javulása a Giro sisakok legfontosabb előnye a kerékpárosok számára.
MIPS – Multi- Irányított ütközésvédelmi rendszer – Ez egy olyan rendszer, amely a sisakot a belső béléstől egy speciális, rugalmas horgokra helyezett kiegészítő réteggel választja el. Röviden, úgy néz ki, mint egy további vékony és meglehetősen puha műanyagréteg a sisak belsejében, amely enyhén csúszik. Ide rögzítik a belső szivacsokat.
Ez a rendszer csökkenti a kerékpáros agyára ható erőket esés közben. A MIPS nem csak a függőleges, hanem a ferde ütközések ellen is véd, és láthatóan ezek a legveszélyesebbek a fejre, még sisak viselése esetén is. Az ütközéstől néhány ezredmásodperc alatt a MIPS-bevonat elmozdul néhány millimétert.
A rendszer eléggé feltűnően néz ki, de ennek köszönhető esés közben a sisak minimálisan mozog a fejen, hogy elnyelje a teljes ütést.
A MIPS-ről:< /strong>