Leírás
Leírás
A WTB bemutatja az új Raddler gravel abroncsot, amely 700 x 40mm és 700 x 44mm méretben kapható, mint a Riddler testvérének agresszívabb alternatívája. Az új futófelületi mintázat megnövelték a blokkok magasságát és távolságát a futófelületen, a külső blokkok pedig még magasabbak, hogy a laza terepen javítsák a kanyarodási tapadást. Az eredeti Riddler futófelületi mintázat tartósságát is javították a középső és a köztes blokkok területének növelésével. A Raddler, amelynek neve önmagáért beszél, a rövid blokkokkal ellátott középvonal hatékonyságát ötvözi a látható külső blokkok tapadásával. Ez egy félslick, de úgy tervezték, hogy növelje az önbizalmat, amikor a kavicsok határait feszegetjük.
Öt évvel ezelőtt a Riddler futófelületi mintázatot eredetileg hegyikerékpár-abroncsként vezették be, amely minimális középső blokkokkal és erős külső blokkokkal kombinált, hogy optimális pedálozási hatékonyságot biztosítson a kanyartapadás feláldozása nélkül. Egy évvel később kibővítettük a Riddler családot egy 700c-s változattal, 37mm és 45mm szélességgel, hogy megfeleljen a terep-, a gravel és a csomagtartós kerékpárosok igényeinek. Bemutatjuk az evolúció kerekét, a Raddler-t azért hoztuk létre, hogy egyesítsük a kezdeti hegyi tervezésünk agresszív megközelítését a jól bevált 37/45 Riddler kavicsos formátumával. A fejlesztésünk eredménye egy gyors kavicsos gumiabroncs lett, a hegyi kerékpár lelkével. Szereti a bevált Riddler kavicsgumit? Ne aggódjon, ez továbbra is a WTB abroncscsaládjában marad azon motorosok számára, akik rövidebb blokkokkal rendelkező semislicket szeretnének.
Specifikációk:
- Súly: 490g
- Fonott: egyrétegű 60tpi
- ETRTO: 40-622
- Tubeless kompatibilitás: TCS Tubeless
- Összetétel: kettős DNS
- Gumiabroncs típusa: görgős
- A Raddler 40/44 gumiabroncsok 700c méretűek, fekete vagy barna oldalfalúakkal kaphatók.
Technológiák:
O TCS
A WTB szabadalmaztatott tubeless tömítési rendszere, a TCS (Tubeless Compatible System) 2009-ben forradalmasította a felniket és abroncsokat az ETRTO, ISO és UST szabványok és a csökkentett forgási tömeg kombinálásával. Soha korábban nem volt még ilyen kis súlyú a szabványokon alapuló cső nélküli rendszerek súlya. Miután a Mavic 2012-ben tanúsította az első UST folyadékalapú gumiabroncsokat, a TCS továbbra is a lehetséges határokat feszegeti a speciálisan az egyes kerékpáros szakágakra szabott gumiabroncsokkal és felnikkel.