Leírás
Leírás
A Giro teljes arcú kerékpáros bukósisakot számos funkció jellemzi, beleértve a MIPS technológiát, a 14 szellőzőnyíláson keresztüli kiváló szellőzést és a P.O.V. kamerarögzítést, amelyet lefelé haladva értékelni fog. A Disciple MIPS úgy készült, hogy megfeleljen a DH, valamint a freeride, downhill és enduro szabványainak.
Jellemzők:
- Üvegszálas héj,
- A puha belső bélés és a szellőző homloknyílások javítják az utazási kényelmet
- Az állkapocsvonal mentén található vinil-nitril bélés hozzájárul az ütéselnyeléshez ezen a kritikus területen
- P.O.V. kameratartó és beépített zsebek a hangszóróknak
- A MIPS® rendszer átirányítja az ütközési energiát a jobb védelem érdekében
- Belső csatorna és 14 szellőző
- Tanúsítványok: CPSC Bicycle, ASTM-1952 DH
- Egyedi befecskendezési felületű tömítés
- Méretek: XS: 51-53 cm, S: 54-56 cm, M: 57-59 cm, L: 60-63 cm
Technológiák:
- MIPS – minden Giro sisakot úgy terveztek, hogy a lehető legtöbb energiát csökkentsék, miközben megfelelnek és túllépik a szigorú biztonsági előírásokat. A MIPS-sel felszerelt Giro sisakok célja a forgási erők csökkentése. A Giro úgy véli, hogy az ezzel a technológiával felszerelt sisakok csökkenthetik azt a forgási erőt, amely bizonyos ütközések hatására a versenyző agyába kerülhet.
- Vinyl Nitrile (VN) - puha és rugalmas anyag, kivételes ütésálló tulajdonságokkal. Ellentétben az expandált polisztirol (EPS) habokkal, amelyek hatása minden egymást követő ütéssel csökken, a VN megfelelő felhasználás esetén visszatérhet korábbi állapotába, és folyamatosan több energiát nyel el, mint egyetlen ütközés.
- SAJÁT TULAJDONÚ GÉPJÁRMŰ. Kamerarögzítés – Az integrált POV kamerarögzítő rendszerünk biztonságos és nagyon könnyen használható, lehetővé téve, hogy azonnal elhelyezze POV kameráját filmezéshez, illetve gyors ki- és visszahúzásához.
A MIPS-RŐL:
https://mipsprotection.com/
- MIPS - Multi-Directional Impact Protection System- Ez egy olyan rendszer, amely elválasztja a sisakot a belső béléstől egy speciális kiegészítő réteggel, amelyet rugalmas horgokra helyeznek. Röviden, úgy néz ki, mint egy további vékony és meglehetősen puha műanyagréteg a sisak közepén, amely enyhén "csúszik". Ide rögzítik a belső szivacsokat. Ez a rendszer csökkenti a motoros agyára ható erőket esés közben. A MIPS állítólag nem csak a függőleges, hanem a ferde ütések ellen is véd, amelyek állítólag a fejre a legveszélyesebbek még sisak viselése esetén is. Az ütközéstől néhány ezredmásodperc alatt a MIPS bevonat néhány millimétert elmozdul. A rendszer eléggé feltűnőnek tűnik, de ennek köszönhetően esés közben a sisak kissé elmozdul a fejen, átveszi a teljes ütést.